Friday, December 31, 2010

Happy New Year!!

Yeyy...dah 1 January 2011!!!
x sangka betul..dan umur ku pon dh mencapai 14 tahun!!
YahooOOoo!!
by the way,...Happy New Years everyone!!
dan selamat malam..huahuahua...dah2...esok dah ari Ahad pas tu sekolah...
pegi tido!! no more midnight story...and main main blog ke Facebook ke..
kalo nak main,pegi mimpi je lah yg korng sume tgh main...
hahahaha...Lepas ni kene focus dekat pelajaran...maybe,jarang lah saya update blog kot...
my beloved dad tentu tak kasi punya...oklah...sekarang sudah pon pukul 12...so...
Nak tido...saya nak ikut azam yang telah saya buat...Oky!!
Bila saya senang nnti saya updatelah blog...oky!!
Bye sume!!
Gud Nid and Hepy New Year!!!

0 Bergossip:

Post a Comment

Nak komen ea??? Boleh,boleh,boleh...Type kt bwh ni...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...